Tuesday, February 17, 2009

Kahwin?Best takkk?

PENGUMUMAN:Cerita kahwin-kahwin jee sekarang....Mood kahwin,...huhuh
Kahwin..Best tak???Best kan....Hihihii Mane la saya tahu , saya kan tak kawin lagi....
Menjelang hari bahagia ni, banyak yang saya nak fikir.Tapi, untuk pengetahuan semua, saya ni nikah gantung.Nikah bulan 3, tp kenduri bulan 6 nie...Susah nak buat persiapan sebab satu di miri, satu di klang....

Pening juga kepala nii..Tambah pening dengan budak-budak di sekolah ni..Takpe..takpeee ..chayok chayokkkkk....cubaaa cubaaaa...you go teachernurul...

Oklah, saya nak buat slide presentation untuk esok...Akhir kata....Bila jodoh di depan mata, kahwinla..Bila belum cukup umur janganla....gatai tuuuu

Betul tak wawa?

6 comments:

  1. ALIyannuar::mmg besh hehe

    ReplyDelete
  2. haha nak kawin tapi muda lagi (gatainya hahahhaahahahah)

    ReplyDelete
  3. Anonymous6:39 PM

    Smer member2 dah kahwin, Shai sorang je yg lum lg. Soon cikgu pun nak kahwin da, huhu.

    ReplyDelete
  4. empunya diri:: heheh nanti...tungguu tunguu duluu

    shaira::hehehe takpe.mari kita sama2 tunggu shaira nye nasi minyak

    ReplyDelete
  5. hehehe tak sabar nak kawinnnn

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails