Sunday, February 15, 2009

cerita-cerita hujung minggu

CERITA 1 : DEBARNYAAA
Lagi 1 bulan 6 hari aje saya akan bertukar status..DEbar sungguh rasanyaa....


CERITA 2 : BUKU NOTA TAg SAYA ( Buat BUKU NOTA:Cikgu suka untuk di tag...eheehee...)Terima kasih mailto:BUKUNOTA@RDHANZ..Dah lama saya tak di tag..ehehehe)
DESCRIBE 10 THINGS ABOUT THE PERSON WHO TAG YOU
-Seorang pelajar
- Berumur 23 tahun
-Seorang lelaki
- saya rasa dia ni pandai it dan pasal komputer.
-sape nak belajar bahasa arab, boleh ke blog rhdanz sebab adaiklan "belajar bahasa arab"hihi
-Dekat facebook namanya ramadhan Awang
-Orang ganu kitaaaa...
-Ada dua orang adik..
- Menetap di ganu....
-ADA 18 ekor kambing.Bagus tau.Senang nanti
nak buat kenduri..ihihih

DESCRIBE 10 THINGS ABOUT YOU.
- Anak tunggal perempuan kepada En.Sohimi dan Pn.Rasita
-Tunangan kepada En.Hanizan b.Ismail
-Kakak kepada Nur Fathi, Mohd Syamil dan Amar Syaufi.
- Mama saudara kepada Wawa Safrina
- Guru kelas kepada Tingkatan 4MPV
- Suka minum teh tarik, roti canai, nasi lemak..im truly malaysian beb
- Bercita-cita mahu menjadi guru pakar sains dan matematik
- Tidak boleh membela kucing ataupun binatang berbulu kerana ada asma
- Suka makan..heheheeh
- Suka kaler pink and kuning.

3. Choose 10 people to be tagged and list their names
- Housemateku;Rin
-Roomateku; Kak lina
- Kazenku;
Chanim
- Kawan blogku, Kakretna
-kawan blogku,Su juga seorang guru
-Kawan chattingku, Amboi twin
- KAWAN blogjuga, Topek
- Kawan blog paling glamer.
Yanie
- KAWAn blogku juga, Yona

4 comments:

  1. nak tawenn?? hehe...xlama lg la tuh kan!hehe..

    ReplyDelete
  2. wah dan nak tawen eh.. ermm menghitung hari tu..

    ReplyDelete
  3. SU::hEHEHEHE MMG pun ikikiki
    kasawari:: a ahh.ehekkk

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails