Saturday, February 14, 2009

Teringat di zaman duluuuuuu

Rajin pulak memblogging....

1.KUTERINGAT ZAMAN DAHULU....
sEJAK kEBElakangan ni kan, saya selalu sangat rindu zaman dulu-dulu.;rindu zaman sekolah rendah, zaman di universiti.Mungkin sy suudah tua agaknye..ngeh ngeh ngeh.....
Sekolah rendah saya adalah di SK Jalan Pasar(2) Kuala Lumpur.Dekat dengan area kawasan PuDU.Nama sekolah saya kelakar kan.Dulu, kalau kelas saya bising cikgu-cikgu akan membebel "Kamu ni bisng aje.Dah la nama sekolah jalan pasar.Kamu ni pun dah macam kat dalam pasar. Sorang jual ikan, sorang jual udang, sorang jual sayur"...

DIMANA KAWAN SEKOLAHA RENDAH SAYA?Hanya sorang aje kawan saya di sekolah rendah yang masih contact dengan saya.Namanya Marlina, sekarang seorang jururawat.Yang lain dah tak tahu dimana mereka., Huda,Shikin, Rumazli,Khairul, Wati..ishh ramai lagi laaaa tak terlist saya...MOga-moga mereka berbahagia..Amin...

AKTIVITI PALING BEST MASA SKEOLAH?Paling best adalah masa habis upsr.Bestt oooo.Kelas saya 6 Ros, kitaorang buat aktiviti main congkak, batu seremban.Kitaorang buat satu bulatan besar.Yang tak bestnye, lamaaaa nak tunggu turn baling batu seremban

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails