Saturday, November 03, 2007

DARI CIKGU KE PROMOTER..

MAAF YE KWN2..sy tak reply pun msjbox and comments.Sebenarnya, dah jarang sy bukak komputer ni.Tulah, semalam sy mimpi.Komputer sy merajuk.Jadi, hari ni, terus sy bukak komputer.

Sekarang, saya dah tamat praktikal di skeolah.Jadi, dalam masa dua bulan ni, sy menuggu untuk dipostingkan oleh KPM.Lepas raya hari tu, jadilah sy penganggur t erhormat.Tapi, dah pesen ssaya ni jenis tak leh duduk diam.sEKARANG, SAYa buat kerja part time utk dua bulan.Jadi promoter jual kad kawin..Syok pulak sy rasa tau..

Bila saya fikir balik, saya pun tak sangka yang saya boleh kerja jual jual ni.Dulu, saya ingat saya tak pandai bab bab menjual ni.Kalu bab membeli dan perabih duit memang saya power ..ahHAHAH..

Sebeanarnya, saya kerja ni pun sebab nak lepas bayar duit internet di rumah dan duit mara.Nasib baik mak kata duit kereta tak payah bayar.Yelah kan, gaji promoter berapala saya dapat. Dulu, masa dapat elaun KPM boleh la saya bayar duit keta.Lgi satu reason sya kerja pun sebab nak menampung hidup sendiri (nasib baik masih single ;) masa posting thn depan.Orang kata kalau masuk kerja cikgu ni, gaji lambat masuk.So, dapatla wat savings skit :)

Sy kerja ni utk dua bulan aje.Tapi penatla jugak.10 pagi sampai 10 mlm tu..Adoiii.hari selasa je saya cuti tau.Takpela, dari duduk rumah tak buat apa2 , baik saya kerja..

P/S::HARI NI adalah hari pertama saya dapat jual kad kawin saya..Yahooo...

P/S::sapA YG NAK TEMPAH KAD KAHWIN LEH LA HUBUNGI SAYA YE..SY LEH KASI DSKAUN LAGIII HEHEHE

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails