Sunday, December 16, 2007

surat 1

17.Dis.2007
11.22 pm

Salam buat kawan-kawan semua.Lama betul saya tak jenguk kawan-kawan. Saya harap kawan-kawan semua sihat ye.Saya..alhamdulillah sehat hendaknya..Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf di atas kelewatan saya membalas msjbox mahupun comments kawan-kawan..Hidup saya sekarang ini...diselubungi misteri...ehh silap..hidup saya sekarang ini sungguh sungguh mencabar diri saya...

Ibu dan ayah saya sudah selamat berada di Mekah untuk mengerjakan haji.Mereka berangkat pada 22.11.2007.Memangla saya sedih berpisah dengan mereka tapi dlm masa yang sama saya rasa sungguh seronok sebab ibu ayah sayadapat mengerjakan haji.Saya berdoa agar urusan haji mereka dipermudahkan dan saya tak sabar nak menuggu mereka pulang pada 4.jan ni.Sya rindu sangat pada ibu ayah saya..

Sekarang, saya menjadi bos besar dalam rumah saya,Hahahahha.Saya juga merangkap menteri kewangan di rumah saya..hahahaa tak adalah.Masa sekarang la saya rasa betapa susahnya menjadi seorang ibu dan betapa beratnya menjadi seorang bapa..

Sampai disinila dulu surat saya kali ini.saya mengantuklananti saya sambung lagi k.:)

1 comment:

  1. Hmmmm nice blog.. visit me @ www.hafizanbukitabal.blogspot.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails