Monday, September 10, 2007

*tag dari shaira*

Ni lah 8 fakta tentang diri saya.Agak agak leh ke masuk hari ni dalam sejarah.Hahahahah





Fact no 1::I loves Mekdi more than KayepCà... This is my paberet..I like the strawberry milk shake, the quarter pounder…ermmm sedapnyee(angkat tangan sape nak lanje sayee hehehhe)

Fact no2 :: I loves AmyMastura more than KakSiti ... Amy mastura ni fav singer since she join asia bagus lagi.Till now, I really like her and a big fan of her.(tapi, satu album aje aku beli..huhuhu)

Fact no3:: I loves physics more than chemistry …Nama pun cikgu fizik, mestilah suka fizik.I enjoy study chemistry masa skool dulu, tapi bila masuk utm, makin poning lak chemistry ni..Jadi, sy dah nyahcaskan chemistry dalam hidup saya..huhuhuhu

Fact no4 :: I love shopping more than window shopping …Tak tahula nape, asal g mana mana aje mesti beli barang nyer.Bila dapat beli barang , dapat satu kepuasan..Cume akhir bulan, gigit jari duit dah habis..huhuhuhu


Fact no5 :: I love my bantal busuk more than other bantal…. Kalu tak, memang aku tak leh tidor.Betul..Tak tipu.Kalau tipu kan dosa.Aku g asrama ke, g kampong ke aku akan bawak.Biarlah org nak kate apa.Janji aku dapat tido ngan lena..huhuhuhu.Jadi, kepada bakal suamiku, sudikah kau menerima diriku dan bantal busukku ..huhuhuhuhu(terpakse di highlightkan hahahhaha)

Fact no6 :: I love football more than netballmemang betul.Sebagai seorang perempuan, saya lansung tak pandai main netball.Dan saya tak suka netball. Football lagi best.Ramai pakwe pakwe hensem..huhuhuhu

Fact no7 :: I love cooking more than sewing..apa apa resepi aku suka try.Sometimes sedap sometimes tak. Tapi, most of the time sedap.(terpakse sy highlightkan lagi :)) )

Fact no8 :: I love cooking so i love eating...yeahh yeahhh njoy the food.

( try this one..airlimau nipis yg special at d limau nipis, bangi)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails