Saturday, September 08, 2007

*Macam mana ni..dua dua saya suke*

Memang betul saya dalam dilemma ..Dua dua saya suke.Dua dua saya tak benci.Saya suka P ..Saya suka K.Susahhnyeee tolongla saya buat pilihan…

Taipkan ImpianNunu jarak P atau K…dan hantarkan ke 32444 tekan tekan tak dapat:))

Saya suka K.Mak dan ayah saya pun suka K.Lagipun mak penah satu sekolah dengan pakcik RMD.(yg memang ada kaitan dengan K)..

Tapi, saya pun suka P.Dekat P ada abang KJ..Cuma, mak ayah saya kata, baik pilih K dari P..Saya pun tak tahu nape..:(

Susah la macam ni...Kalau gini saya baling duit syiling aje lahh..K-kepala , P-bunga..
BOLEH?

K-KEDAH P-PERAK
RMD-Radhi mat din
KL-Khalid jamlus(buah hati kuu :whahahhah)



(pic from FAM website)

Good:Kedah completed the rare treble in the Malaysian League (tiga tuuuuu ;))

Good : Kedah 4 ever..:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails