Wednesday, September 12, 2007

Malam sebelum Ramadhan



u rasa sungguh bersyukur.Tahun ni dapat aku berpuasa d bulan ramadhan.Harap-harap, ramadhan tahun ini lebih baik daripada tahun sebelum-belum ini. Moga Ramadhan kali ini aku lebih sihat, lebih tenang dan aman..Amin..
Ramadhan tahun ni, abah aku ada di rumah. Dulu, abah hanya balik sabtu ahad sebab kerja di Pahang.Sejak pencen 25.8 hari tu, abah duduk rumah ajer.Sekarang, abah la yang sibuk mengemas dan mencantikkan rumah untuk raya ..Adik aku yang no3 aje takde sebab dia belajar di UITM Perlis..Harapan aku, ramadhan kali ni adalah yg terbaik untuk aku.Mungkin,ramadhan ini ramadhan yang terakhir untuk aku.Jadi, aku kena manfaatkannya dengan baik...


Ya ALLAH Ya Tuhanku, Harapnya Ramadhan ini adalah titik permulaan bagi aku untuk menjadi anak yang sholehah, cikgu yang baik, kakak yang baik, dan...temukan aku dengan jodoh yang baik.."
Good : Selamat berpuasa untuk semua
Good : Selamat mengerjakan terawikh :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails