Saturday, September 22, 2007

gnzwij

Ya...Sudah bermula.Entry yang agak jiwang jiwang karat ini..Layan aje laaa :p
CERITA JIWANG 1 :: Mak aku jarang tanya pasal boypren boypren ni..Aku pun tak penah nak cite pasal boypren boypren ni.(sebab tak da, mcm mane aku nak cita hahaha) .Dalam hidup aku ni banyak lagi aku nak capai.Aku nak beli kereta sendiri, nak sambung master, nak sambung belajar kat obersesss, nak pergi melancong .........Pendek kata banyak benda la aku nak buat tumpang tengah single mingle ni...
Dalam tak sedar gupenye aku sudah tua..Satu hari yang bukan di hari raya, mak aku tanya satu soalan cepu emas...
"Akak, tak ada pakwe ke."
"Emmm.takde"
"Umur dah meningkat..Risaula jugak.Tak apala kak, nanti ma gi haji ma doakan akak dapat jodoh yang baik.."
"Amin"......

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

(PERHATIAN KEPADA BOYPREN/BUAYAPREN:KALAU NAK KASI BUNGA, BELI AJE KAT KEDAI BUNGA, JANGAN PETIK..)

CERITA JIWANG 2::Recently, aku suka betul dengar lagu dalam drama kerana cintaku saerah..Memang feeling habishhh lah..

Relaku menuggumu,Seribu tahun lama lagi, Namun benarkah itu, aku akan selama ini,biar berputar ke utara selatan,ku tak putus harapan, ku masih setia...

Agaknya,bila kita makin berusia, kita makin jiwang!Theory mana tah aku pakai...Layan aje lah :p

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails