Wednesday, August 29, 2007

*macam ni la baru sayang :p*

Setelah sekian lama, hidup saya berendam air mata....
Tidur saya tak lena...
Makan saya tak berapa nak lalu....Saya tahu...saya tak la pandai sangat dalam perkara ni..
Tapi, dalam hati saya ada semangat nak menang..
Bila berkali kali kalah.....saya pun geram..saya pun sedih...
Memanglah saya ni perempuan..insan yang lemah....tapi saya tetap penyokong mereka...Walaupun saya tak pandai menyepak, menanduk, menggelecek....saya redha..

Tapi...hari ni...Tidur saya dah lena..Saya tidur dengan senyum-senyum lagi.Tak ada lagi mimpi ngeri....Tadi, saya jerit kuat-kuat..Saya tak kesah mak nak marah saya ke tak..Saya dah biasa dah kena marah..
"Eh akak, apa ni tengok bola.Akak kan prempuan....Ishh siap lompat-lompat"...

Katalah apa pun. Saya nak raikan hari ni.Dah lama saya tunggu saat ni.Saya rasakan saat ni seperti saya dirisik oleh putera idaman saya...(Tentunya Khalid Jamlus, ataupun Ronaldinho :p)...Akhirnya masa telah pun tiba...

SAYA rasa happy sgt sebab malaysia berjaya tewaskan myanmmar 3-1(myanmmar main kasaaa !)...macam ni la baru sayanggg...he he he

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails