Wednesday, May 02, 2007

Kelab Bloggers Bukan Pencinta MUng :o


Secara rasminya, aku menubuhkan ...Kelab Bloggers Bukan Pencinta MUng(KBPMu)...ha ha ha....jgn mara erkkk :p Dan dengan suka citnya aku ingin umumkan, organisasi kelab bloggers anti MUng...ha haha



Dengan berbesar hati, aku melantik pokcik mz untuk menjadi PENGERUSI atas sebab keveterenannye(pokcik, jgn marah eden :p)...Idup pokcik.Pokcik akan dibantu oleh KATARSIS (aPE NAma betul dia..?) yang bertindak sebaga NAIB PENGERUSI...Dan dengan sendirinya, melantik diri diri aku sendiri sebagai SETIAUSAHA.

Ajk ajk tu aku adalah daripada entry aku pasal ARSENAL..Encik Faisal atau nama glamer nye Acai dan Zan adalah AJK baru :)

HUPDATE::kAK noamee...welcome to the club ..aribaaa :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails