Wednesday, March 07, 2007

my promise + my desktop

Sebenarnye, entry ni ada jiwang sikit..Tapi, atas nasihat noushy saya delete..Thank you noushy for mern"realise"kan nurul.I have promised myself for not write about jiwang2 lagi..So, i have to keep(ehh tul ke eja ni.kept ke keep erkk) my promise...ngeh ngeh

Inilah desktop aku....

AIPPpp .korang janganlah gelakkan aku tau.Memang pun nampak biase..Sebenarnye,komputer aku ni baru je kena format.Ada virus.(ishhh geram tul!).Jadi, i don-t borther about my computer since aku nye assignment melambak-lambak. Tag dari kak sheda and kaklong, (TIMA KASIHHHH MUAhhhh muahhh :P) reminds aku untuk mencantiikkan desktop aku..Yayy..Jadi, tuk tidak menghampakan nilah desktop aku yang latest ....

Dari segi psikologi(chewahh) desktop aku bermaksud tak suka kena kongkong sebab nak bebas mcm rama-rama, sukakan kaler warna-warni, dan seorang yang masih seronok tengok gambar konvo walaupun dah 6 bulan dia konvo heheheh.

APA PANDANGAN KORANG PASAL DESKTOP AKU?

Resolution :
1024 by 768 pixel (right click/properties/setting)
Laptop, LCD or CRT monitor :
CRT monitor (nak pakai laptop tak lama lagi ..yahooooo)
Been using this desktop since :
year 2 kat utm skudai
Nurul nak tengok desktop :
kak noamee,lyn,iyandz,shayz,jebat

Tell em' that u already tag them..pastu suh bagitau korang bila diaorg dah buat..~hehe..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails