Friday, March 23, 2007

*DALAM DILEMA!*



Sebenarnye aku dalam dilemaa nie.Sejak aku tulis entry aku dengan gunakan "saya", aku rasa macam tak best la.Memangla sopan kan tapi aku rasa takde "feel" bila aku menulis..
Jadi, setelah dibuat mesyuarat agung yang dipengerusikan oleh aku dan dihadiri ole haku aje, dengan rasminya..aku kembali menggunakan "aku"....bolehkan?
"lupakan saya....ingatkan aku"
Hai kawan-kawan, ape kabar hari ni?Harap-harap hari ni sehat, ceria, bahagia, aman dan sentosa.Cabaran 40 ari menulis blog masih diteruskan..Kadang-kadang bila tengah makan pun aku berfikir"apa nak tulis kat blog hari nie?"

Hari ni aku nak tulis pasal "jem"..Bukan jem kaya atau pun strawberi, tapi "Traffic jem".AKu airan bila orang kata tak suka kat traffic jem.Tapi...yang peliknya "aku suka traffic jem"(Ini ayat tipu sebelum menjadi driver tetap!)..Seronok ape bila jem.Aku leh menyanyi-nyanyi dalam keta.Aku boleh makan.Kalu orang lelaki boleh hisap rokok(Baik benti jeee..tak sayang nayawa ke )..


Tapi, tu dulu.Masa aku belum menjadi driver tetap.
Sekarang, aku pun tak nak kena traffic jem.Sakit kaki oooo maklumle kater manual(Tak main ahh autooo!)..Bila traffic jem ni, memang rasa asyik nak marah ajee..jadi, eloklah takde traffic jem dari ada...Tul tak?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails