Saturday, March 24, 2007

*cinta beralih orang ngah ngah :p*

Dulu, pakwe aku orang johor.Anak felda..Dia pandai mengaji.sangat baik. Tapi, sejak dia glamer dan kaya, dia bukan lagi pakwe aku..hu huu huuu

Skrg, aku ade pakwe baru.Dia orang sabah.Hensem macam cicak man...:) Aku suka bah sama diaa...:D
P/s:JANGAN SPESIKULASIKAN GAMBAR INI..INI CUMA..gambar yg telah di adobe photoshopkan..:D

Sesambil duk buat assignment tadi, melayan jugak la akadmi fantosia ni.Hah aa mesti la sebab aku nak tgok pakwe aku perform tau(Ishh berangan ajeeee!).Rasa mcm tak best la sangat konsert tu.Ape pasal music arrangement nye cam tak sedap je..(Ke aku yg buta seni niee?).Persembahan paling best adalah...jeng jengg jenggg..

  1. Syawal
  2. Ebi(Mesti ahhhh )
  3. Noni
  4. Aizat

Itu aje yee.yang lain tak best...

Lastly,aku nak letak lagu fav abah aku..."kenangan mengusik jiwa".lagu ini ditujukan pada pakwe-pakwe di luar sana....cheewahh

"walaupun jauhBeribu batuNamun hatikuDekat padamuIngatan mesraBingkisan rinduDalam kenanganUtus selalu( korus )Duhai sayangCintaku sejatiKenangan mesra laluMengusik hatiIndah nianMesra yang terciptaKenangan mu selaluMengusik jiwaBiar bertahunDalam kembaraPaduan jiwaCinta bertakhtaDamai setiaLukis didadaMenanti citaSinar bahgia"

A Ramlie.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails