Thursday, March 15, 2007

*antara SKIMA + INCIK KANCIL tersayang*

SKIMA KE AKU NIE??

"Izza, ko free tak? Jom kuar jalan-jalan nak?" "Ermm, sorilah.Aku kena siapkan assignment la.Next week ada 3 presentation.sori erk"
"Nurul, jom jumpe.." "Maaf sangat-sangat ye.Ada discussion ngan member."
"Beb, bila nak kuar sama nie.Lama dah tak jumpe ko?" Sori la geng, ada banyak report kena submit nie..Later k...sori sangat-sangat."
"Bonda,jom g UTM,tak rindu ke kat tempat belajar lagi dikenang."Nak sangat gi.Tapi, assignment ni melambak-lambak sangat.sori yee korang"

Skima sangat ke saya nie?Do u think that i put too much pressure to myself. I am too busy with my assignment, presentation and so on.Next month pulak dah final exam.Nak kata pressure tak pun sebab aku enjoy gile study Diploma pendidikan nie..To my friends, sabar la ye geng.Nanti, kita g jengjalan sesama k...Ermm...skima ke aku nieeee??
INCIK KANCIL....sayang kamu
Pakwe aku ni masuk opital (bengkel lee :))kat sg merab .Dah kat sebulan dah..Sekarang ni terpaksa aku pinjam keta mak aku..Aku tak suka bawak keta besar laa.Aku nak pakwe aku balikkkkkkkkkkk.cepat la siapkannn....uwaaaaaaaaaa .(PERHATIAN:Eksiden ni berlaku di damansara atas kecuaian adik ku ...sib baik dia tak de pe pe...Pakwe aku telah dilanggar oleh toyota harrier(besaa gileee)....)



"Sabar sayang...:p.nanti abg pulang hahahaha"


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails