Tuesday, February 27, 2007

* berakhirnye sebuah kejiwangan :P*

PENGUMUMAN
Memandangkan sekarang dah masuk bulan Mac, jadi aku nak buat satu pengumuman yang tak penting pun..Aku tidak akan lagi menulis yg jiwang2 jiwang lagi sebab bulan Feb dah habis.MAHU TAHU MENGAPA??Sebabnye, kadang - kadang jiwang tu membosankan, merimaskan dan tak best.Apapun yang terjadi, yang penting kita mesti ENJOY!!!Tema tulisan saya bulan MAC ni adalah : Dunia Baru..Nanti saya ceritakan yee...Tunggu la yer..Suprise...Suprise itu lebih baik dari tak suprise hehehhe'

DAH KENA TAG!

Sebelum saya cita pasal suprise saya yang tak berapa suprise tu, saya nak cite pasal "6 PERkara yang PElik tentang saya.(Tima kasih to nur sebab mentagkan nama saya heheehehe :))


1. TIDAK AKAN MEMBASUH BANTAL BUSUK!!...Harap maaf, aku tidak akan tidur tanpa batal busuk aku.Kemana aku pergi, mesti aku bawak.Mak aku tak larat nak beleter dah pasal bantal busuk aku.Memang aku jarang basuh bantal busuk aku..Jarang sekali melainkan aku dipaksa dengan kijam oleh mak aku...Sampai sekarang aku masih setia bersama bantal busuk aku...ngee ngeeee


Xklusif...ini lah bantal busuk aku:)

2. TIDAK SUKA BUNGA! ....Aku rasa ni pelik la sebab selalunye pompuan mmg suke bungakan.Tapi aku tak suke bunga.Dari bagi bunga baik bagi aku coklat.Sebab aku suke coklat:)

3.KUAH LAKSA DAN NASI ...Aku suka makan kueh laksa tu tapi campur ngan nasi .Dan tambah ngan kicap..Uhhhhh sedap tuuuuu :P

4. BELAJAR MATEMATIK SENDIRIAN BERHAD ...Ini cerita aku masa skolah dulu.Masa sekolah rendah, inilah subjek yang terbenci sekali. Masa UPSR, aku dapat C utk matematik. Masuk form 1 and form 2. lagilah betambah bodoh matematik aku.Asyik failed ajer.Tahun 1997, masa aku form 3 aku pindah ke bangi.Masa cuti sebelum masuk sekolah, aku terbeli satu buku pelangi matematik kaler pink.Dan, hari-hari aku buat latihan matematik dalam tuh.Boleh kata semua latihan dalam buku tuh aku siap buat.Dan aku langsung tak pegi ke tusyen sebab masa tu eco-no-money.Hsilnya. aku dapat A utk matematik aku..Yeee haaa..Sampai sekarang aku minat math.:) dan sampai sekarang aku pikir, mcm mana aku leh pandai dan tersuke kat math..Pelik tul!

5. TAK SUKA/PANDAI HAFAL JALAN...Aku selalu sesat bila bawak keta.Kalau nak pergi mana-mana tempat aku main redah ajee..Janji tol ngan minyak ada.Walaupun aku selalu sesat, tapi aku selalu sampai ketempat nak dituju tu..walaupun Lambat!!ngewe ngeee ngee

6. TUDUNG KALER BLACk... Aku takkan pakai tdung warna hitam.Kalau aku pakai aku akan pening kepala.Aku pun tak tahu la, mana datang alergik aku nier..Asal aku pakai tudung hitam je mesti aku pening.Pelik tul lah.

tambah satu lagi erkk..hehhe

7. TAK SUKA TENGOK WAYANG...Aku rasa ni pelik sebab rata-rata kawan2 aku semua suka tengok wayang.Dalam sejarah hidup aku, aku tgok wayang sebanyak 9 kali aje.Itupun setelah dipaksa oleh kawan-kawan..Ngeh ngeh.Yang bestnye, dalam 9 kali tu, 2 kali je aku kuar dgn duit aku sendiri. Yang lain owang belanje hehehh.Syok kan.

Itulah ketujuh pelikan aku..AKu harap lepas ni tak dela yang mengaanggap aku alien sebab aku ada 7 perkara pelik dan bukan 6.ngee ngee

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails