Sunday, February 25, 2007

*layankan aje la cite aku nie erk:(*

Dah lama aku tak menulis sesuatu di sini...Hari ini aku menulis tentang kekecewaan dan kesedihan..

Aku penah melalui kesedihan .Aku pun penah kecewa.

Sebenarnya, aku tak suke menulis tentang kesedihan..aku selalu pretend to be a strong girl.Dan, aku rasa bila aku menulis di sini, aku boleh meluahkan kesedihan yang melanda jiwa raga aku..Aku pun tak pasti korang paham ke tidak dengan cite nie..Tapi takpe lah..Layan...

Ikutkan hati aku malas nak melayan rasa sedih ngan kecewa aku nie.Tapi, aku ni manusia biasa..tambah-tambah lagiaku ni pompuan..Jadi, emosional mesti la lebih-lebih..

Mengenali seseorang ini buat hati aku gembira..dan hari hari aku lalui penuh dengan harapan..Namun, mungkin aku ni terlalu cepat berharap..terlalu cepat menilai orang .Terlalu cepat mempercayai seseorang.dan terlalu cepat menyukai seseorang

Kata orang...kalau kita cepat menyukai..kita akan cepat membenci
Kata orang lagi...kaluau kita cepat mempercayai..kita cepat menjatuhkan hukuman terhadap seseorang..

Aku sudah cuba membuat yang terbaik..menjadi pendengar dan teman yang baik.Barangkali, aku masih gagal..

Sekali lagi aku mempertikaikan..mengapa orang selalu suka memberikan harapan dan suka juga menghancurkan harapan yang diberi..dan...sekali lagi aku benar-benar terkilan dengan orang..

Aku berharap cepat-cepat la komputer otak aku ni mendeletekan orang ni dalam sistem otak aku.Aku dah tak larat menanggung rasa kecewa..pilu..sedih

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails