Friday, September 29, 2006

*virus bulan poser..*

ushhh aku kena virus dari MR SHAI laa..heheh patut rasa mcm nak batuk je nie..heheh.ni yang best ni nak wat survey nie..teringat zaman gila firendster dulu..huhuhuhuhu ok 1..2..3...kita mulakan...

1) 1 Ramadhan 1427 Hijrah anda berbuka puasa dengan siapa dan dimana?

Semestinya di rumah bersama abah, mama, angah, amil dan adik..

2) Apa persiapan anda menjelang hari raya?

Inilah hari raya yang best.sebab aku dah ada duit gaji aku sendiriDgn gaji itu semestinya aku kena bayar zakat fitrah, bagi duit raya kat adik-adik, tolong mak aku, buat biskut rauya ( choc. chip aku best oooonanti korang mai la umah aku raya nanti),beli baju raya..

3) Sepanjang sebulan berpuasa, agak2 kemana lokasi berbuka yang akan menjadi pilihan anda?

stiap kali posa, family aku akan plan utk berbuka bersaama family makcik,tok, dan pakwa kat kl.maksu je tak sebab dia kat alorstar.belah mak aku maybe abg pon,abg chik,abgchu akan makan berbuka sama2 kat umah aku..jadi lokasinye adalah dirumah aku..

4) Pendapat anda,berbuka puasa di Hotel?

Kalau ada sesiapa nak lanje best gak"mr shai nak lanje tak huhuhu"tapi buka posa paling best adalah kat umah ngan keluarga..

5) Adakah anda suke menghantar kad raya (by pos) kepada rakan2, sahabat handai dan kekawan anda?


a ah..kwn2 sekolah dulu.dan kawan2 ex-utm yang jauh di mata tapi dekat di hati ku...
ceh macam motto tv 9 aje..heheh.tapi ade gak yang aku kim pakaikad elektroink ajee.heheheheh

6) Oleh itu kirimkan lah Kad raya anda kepada saya...dialamat berikut :- ade ke orang nak kim kad raya kat kite huhuuh :(

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails