Monday, September 20, 2010

jana duit dengan nuffnang

Saya dah 4 tahun dengan blog saya.ADIk saya kata “ Kalau orang lain dah boleh buat duit ooooo..

Alaaa saya bukan full time blogger.Saya blogging pun sebab saya suka menulis (mungkin patut ditukar kepada menaip kan..) Dengan kesibukan kerja, ditambah dengan masa saya untuk anak kembar saya, ira dan ara, masa untuk blogging saya menjadi lebih sikit.

Sudah sampai masanya untuk melakukan anjakan paradigma..Ihik ihik..

Inspirasi menulis semula sudah datang kembali. Anak-anak saya adalah inspirasi untuk saya menulis .Sebenarnya saya punya satu cita cita.Saya mahu menjadi penulis buku kanak-kanak. Cuma, saya kena banya berguru dan berilmu lagi. Menulis di blog sendiri adalah permulaannya.Semoga ALLAH meredhainya..

Nuffnang Mmeberi INspirasi

Terpegun laa bila ada orang boleh buat duit dengan nuffnang. SAYA rasa kalau anda blogger seperti saya )tak kirala anda blogger veteran ke, muda ke, junior ke,senior ke, Anda mesti thau tentang nuffnang. Kagum bila orang boleh jana pendapatan yang lumayan melalui nuffnang.Saya semakin teruja.. …walaupun
walaupun hanya singgitttt ia tetap duitkan..sikit- sikit lama lama jadi bukit kannnnn

3 comments:

  1. dah lama tak semak kat nuff ni.....ntah apa cite tatau la...tahniah

    ReplyDelete
  2. slow-slow...haha

    ReplyDelete
  3. sonata anak kancil:: cuba try check.ntah ntah dah beratus ratus tuh..

    bert :: ye yee...tujnggu akak kejar duit nuffnang amil

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails