Friday, October 23, 2009

rezeki

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat kawan-kawan...
Lama saya tak menulis blog saya ni.Bersarang ajee.Laptop pun dah tak de.Dengan murahnya hati saya telah memberikan laptop saya kepada adik saya di uitm..(sebenarnya nak cari alasan beli laptop baru sebab laptop tu berat sangat hehehe)..

Kandungan saya dah masuk 21 minggu..kira-kira lima bulan.Alhamdulillah sekarang ni takde la nak muntah muntah.Cuma selalu backpain.Last week, masa ke klinik nurse periksa heartbeat babies..seronok bila dapat dengan heartbeat baby..Yang kelakarnya, i told the nurse that babies saya ada dua .Macam mana nak dengar lagi satu heart beat..Oooo twin ye..Kejap ye kita cari yee..Then, i can hear the second heart beat... seronoknyaa...

Barang-barang baby memang saya tak beli lagi.Tunggu cuti 16 hb november ni baru nak cari. Masa balik cuti raya tuh pun survey aje barang2 baby.Bulan 11 ni kandungan saya dah masuk 6 bulan.Jadi, kenala mula cari.Dr kata kalau kita mengandungkan anak kembar maybe bulan 7 dah kena masuk hospital. Doakan saya dan babies saya sihat ye kawan-kawan..

Sekarang ni ada rasa babies gerak-gerak.Kadang-kadang belah kiri.Kadang-kadang belah kanan.Bila kita mengandung ni, kita rasa dekat dengan ALLAH...Amin..syukur rezekiALLah..

p/s:: dapat bonus ni boleh la simpan nak beli baby stroller yang twin tu heheh

1 comment:

  1. bestnya hamil baby kembar...semoga nurul akan baik2 saja dan selamat melahirkan

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails