Friday, February 13, 2009

Bagaimana saya 10 tahun akan datang?


Pernah tak korang terfikir tentang masa depan korang?
Agak-agaknya macam mana agaknya masa depan anda bila 10 tahun akan datang.
10 tahun akan datang..umur saya...36 tahun..
Bagaimana anda melihat diri anda pada masa akan datang?
Saya melihat diri saya sebagai seorang guru pakar dalam bidang sains ataupun matematik.Sekarang masih tengah fikir nak pilih sains ke matematik...Fizik?Semakin dilupakan pulak..ehe hehehe..
Saya jugak ada plan nak sambung master. Tapi saya kena tunggu si dia complete belajar dulu.He He heee..Saya nak buat master dalam pengajian sains.Universiti pilihan...uitm..Kenapa?Nak cuba environment baru pulak..
SUAMI?Mestilah namanya Hanizan..(tunangku)..Anak, ermmm harap-harap murah rezeki.Dalam umur 36 tahun, sya harap anak saya dah 3 orang.Yang sulung lelaki, no dua perempuan, yang last lelaki..Eheeh malu pulak cite pasal anak-anak nie.
RUMAH...Saya bersyukur kerana tunang saya sudah beli rumah diKlang.Walaupun kecil, tapi itulah RumahKAMI...Saya rasa mungkin lama saya di Klang..Lagipun saya nak berkhidmat di sekolah kat Klang.
KERETA?Saya sangat meminati kereta volkswagen beetle warna kuning.Hopefully, boleh dapat satu masa umur 36 tahun nanti.Beli yang second hand pun takpee..hEheeeheeMungkin masa tuh "ada orang boleh tolong belikan..waaaa ingat murah keeee?
Tu jelaa..Layannnnnn

3 comments:

  1. Mudah2an ape yg diimpikan jadi kenyataan..aminn...hehe

    ReplyDelete
  2. moga Allah permudahkan semua urusanmu Aminn... :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails