Saturday, November 22, 2008

MATA LALAT..pilihanku



Haii..anda ada mata lalat..hehehe. saya baru je beli semalam.Ohhh time time hjg bulan leh lagi ku beli spek mata hitam.Miri is too hot..I need mata lalat to protect my eyes!chewaahh

Mata lalat sy besar...And saya memang suka design yang besar2 ni.Ada style laaa..hehe.
Nampak gambar di atas..Bergaya di marina bay bersama mata lalat yang baru..cheewahh lagiii!!


ENTRY TAMBAHAN::

Menurut sogoh ~mata LALAT ku adalah seperti satria baja hitam.Cube lihat gambar di bawah.Macam lebih kurang je kan..he heeh Sile berikan komen anda :D
Akhir kata untuk entry ini ::BESAR SPEK MATA HITAM, LUAS PEMANDANGAN!! HAHAHA

15 comments:

  1. his sis..meh kita link sesama...neway..u look rawks with the biiig sunglass

    ReplyDelete
  2. kak long zura5:11 PM

    Nunu..wah wahh bergaya sakann dia..eheheh menten comei

    ReplyDelete
  3. katak_78@really hehehe ok i link u hehe

    meo188@heheehehe

    kaklong@ heheeh me acih

    ReplyDelete
  4. ehehhee...
    dakhanie pn sker ber sunglasses beso...
    hiksss...
    tp mate lalat kurang sesuwai ngan dak hanie..
    pp tembam sgt alkisahnye..
    hehehehe...

    ReplyDelete
  5. to hanie:: ehehe gitu kisahnye.jadi spek mata mana jadi pilihanmu heheh:

    ReplyDelete
  6. lor ingat mata kucing jer ada.. mata lalat pun ada ek.. he he

    ReplyDelete
  7. ishh... menurut y=mx+c, tak sama langsung!

    ReplyDelete
  8. hahhaha
    cikgu nuol...

    sama la mata mu dengan mata gaban

    kekkekke


    tp kamoo menten comel..

    =]

    ReplyDelete
  9. sekaran kan memang trend spek mata lalat ni tau..

    ReplyDelete
  10. kasawari::ingat kucing je ke dapat nama hahaha

    isqim:: ye ke.cube kasik tgk semula

    yanie:: hahahaha sama erkk hahah

    cutemiut:: hehe tu la sy nak ikut trend .trend spek kestaria baja itam hahahaha

    ReplyDelete
  11. wargh..henshin!!!trus btukar jadi kamen rider.hehe

    ReplyDelete
  12. doku::hahahahahah aisek kamennn (tiru sinchan)

    ReplyDelete
  13. eh, bru perasan ada entri tambahan kesatria baja hitam. huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  14. ehehehe...amacam?sama tak meo hahah

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails