Tuesday, November 04, 2008

ehh ehh pantun la pulakkk!

NOTA TAMBAHAN :: cIKGU SEDikit buzy di skol.As usual, lots of work have to settle.Uuuu sungguh penat rasanya..Will update soon...cite kapal merah lagi..hihihi

NOTA TAMBAHAN lagi(nak pandai kenala baca :p)::Nampak gambar di atas tak?Sile klik di situ.Best oooo ada adiah..hehe.Tak yah kumpul dan menang untuk dappat hariah..ehh salah eja lak.hadiah...Jadi, sile la klik untuk dapat hariah..ehh salah eja lagi..hadiahlaa.(yAtIe..Sy nak satu! :p)Saya dah menang satu..Sy nak menang lagiiiiiiiii..Eii bestnye..sy suke bila dapat adiah..ihik ihikkkk

Tetibekan..saya terfikir nak bagi hadiah jugak pada kawan-kawan blog saya.Mungkin..special daripada Miri..ERmmmm Apa pendapat kawan-kawan??

16 comments:

  1. Dimulakan dengan Bismillah,
    Disudahi dengan Alhamdulillah,
    Bye bye sekolah,
    Saya nak blah...

    ReplyDelete
  2. aik meo188...x kan awal sgt cuti..kan 15hb baru mula...

    ReplyDelete
  3. meo::ahahahaah

    yusof::ermm dia amek cuit sendiri tuu hihihi

    ReplyDelete
  4. nuu_ol...bila pulak nak balik kg...kesian org kat sana..he he

    ReplyDelete
  5. aha
    comel sungguh
    berpantun2 plak ;P

    ReplyDelete
  6. salam singgah, cantik ler blog ni. Mekacih ya sudi singgah blog kita. Emmm.. citer pasal hadiah tu.. cam menarik je bunyi.. klu nak join gak blh tak..

    ReplyDelete
  7. cikgu nunu,

    anda telah di tag! must do! toodles doodles!!

    ReplyDelete
  8. selamat naik kapai merah...

    ReplyDelete
  9. sepandai2 tupai melompat akhirnye jatuh ke tanah jgak..eh pe nih!!! :P

    ReplyDelete
  10. salam..asyik nak balik bangi jer..tak kan lari gunung di kejar..ahaha

    ReplyDelete
  11. senag je techer nunu nak tukar...kawin2 cepat dgn org semenanjung..pastu minta tukar..confirm dapek!! x caya cuba..InsyaALLAH

    ReplyDelete
  12. cian cikgu nunu. tp waife saya dah mula cuti awal sbb dia xjaga spm tahun ni..jaga pmr.

    ReplyDelete
  13. yusof :: hujg bln ni heheh

    miss zaza :: ewahhh suke suke je nak bepantun

    cutemiut::sile le join.best best kan

    anim :: ok ok ...nak wat tag dah ni

    isqim:: alaa lambat lagi laaa :((

    ReplyDelete
  14. auzier;; hihihihi

    arsaili;;tmpt jauh lagi dikenangkan

    dato y ::aduuu nak kawin la ni

    bluehikari :: best nyee jaga pmr time skolah.jaga spm time cuti sekolah heheh

    ReplyDelete
  15. hadiah? menarik idea tu :)

    bila yer start cuti ker kena tunggu habis spm baru dapat cuti?

    ReplyDelete
  16. lebih kurang gitu la cik hafiz :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails