Thursday, October 30, 2008

AWAN....tu tinggi sangat kannn...


Dulu, masa saya kecil-kecil...teringin betul saya nak naik atas awan. Tapi awan tinggi sangat..

Masih ingat dragon ball dengan awan terbangnya..ohh itulah idaman saya.Walaupun masa tu, saya sudah pun bergelar remaja..Seronoknya saya kalau saya dapat awan terbang tu.Saya teringin nak naik atas awan. bILA Saya dapat naik atas awan, saya nak bina rumah atas awan.Pastu, saya boleh lompat lompat dari satu awan ke satu awan.Tingginya saya masa tuuu..

Sekarang, impian saya nak naik atas awan dah tercapai walaupun sy tak mampu nak bina rumah atas awan(mimpi je la mek!).Masa kecil dulu, saya teringin naik atas awan tapi tak mampu.BIla umur dah 26 tahun ni, barulah saya dpt naik atas awan. Nasib baiklah ada kapal merah yang boleh bawak saya naik atas awan. Kalau tak,tak mampu rasanya....

Sekarang, kapal merah la yang bawak saya dari bangi ke miri, dari miri ke bangi..Manala boleh saya naik tongkang nak bawak saya dari bangi ke miri..Terimakasih kapal merah..
Cuba teka..apa itu kapal merah??????
Nota tambahan::WElcome to kak lina..new blogger..Selamat datang ke dunia blogging:P

17 comments:

  1. saya tau saya tau..airasia kan..kan..hehehehhe

    ReplyDelete
  2. salam...ehehehe..itu best nya ada budget airline..nanti sini pun ada kapal merah..

    ReplyDelete
  3. heheeh betul tu lin.betul air asia.tambang yang murah(murah ke?makan ratus gakkk>

    heheeh kapal merah makin meluaskan sayapnya la kan arsaili

    ReplyDelete
  4. Tak lama lagi naik lagi ler kapal merah tu menyeberang laut cina selatan sekali lagi..kan..kan..

    ReplyDelete
  5. yanie pun dulu pernah teringin nak naik kapal terbang....

    alhamdulillah bila dah keje nih...baru la tertunai hajat tu...


    tapi yanie naik kapal putih....

    hehheheh bukan kapal merah tu..

    tu pun naik kapal putih time gi kursus kat sabah sarawak & langkawi...

    muehehhehehe

    ReplyDelete
  6. hehe skali tgk cam murah ke kan tmbg die..blie dh plus2 ngn tax la segale bagai ratus2 gak..
    tp sem ni las sy kt cni..so xprlu naek kapal merah lg pasni..wooohooo...

    ReplyDelete
  7. toknabe:: he heee pastinyaa kan naik lagi dan pastinya melayang la lagi duit ku.huhuh

    yanie putrajaya::kapal putih naik time orientasi guru baru jee hehehe

    lin::ermm tu seklai tgk mmg murah..tapi dah bekali2 tgk..mahalll tuuuuuuuuuuuuu

    ReplyDelete
  8. first time kasawari naik flight masa umur 25 tahun.. waktu tu dari s'pore ke japan.. 7 jam flight.. punya la jakun.. he he.. sebelah pulak org kenya.. dia nak gi kyoto protokol masa tu..

    nasib baik masa check in dah request muslim food.. kalau tak kebulur ler.. he he

    wah cikgu kat miri ek.. ermmmm.. jauh tu..

    ReplyDelete
  9. kasawari::hehe sy naik flight dulu tak tahu nak bukak belt dia..hahahaaha..yee miri itu mmg sangat jauhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  10. Salam Ziarah..

    Teringat lagi pernah saya naik air asia..atasnya kena beli makanan sendiri..hehe..

    ReplyDelete
  11. ihik ihik.mmg tul..tak leh bawak mkn di luar, kena beli..tapi arga nye.okla.tak la mahal sangat

    ReplyDelete
  12. askum cikgu ...
    first time masuk blog ni... and.... saya sgt tertarik
    hehehhe.... salam perkenalan

    ReplyDelete
  13. hai mama hiro.heheh suke saya..nanti sy link mama k

    ReplyDelete
  14. kapal terbang merah itu adalah kasih sayang sejati yang tulus ikhlas. :p

    ReplyDelete
  15. kapal merah...?? ape yek.. Bomba kot...

    ReplyDelete
  16. kalo pun bukan bomba... kopi kapal api?? kapal=kapal, merah=api... kapal api la kan.. baru betul2 kaw..

    ReplyDelete
  17. meo::hiiiiiii ye le tuuu "p

    zan::ermmmm kapal api plakkk :p

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails