Friday, September 12, 2008

Shopping ..theraphy


SHOpping is like a theraphy for all woman..seriously, memang betul...ShOPPing is a MUST for a woman...yay..i luv shopping..

Today, i went out with my frenz..berbuka kat MacDi..First time buka puasakat luar..Kalau g MacDi, it is a must for me to buy banana pie..at least one..(but usually two..hahahah)...i prefer banana pie more than apple pie..banana kan buah-buahan malaysia.I-m malaysian..so, mestila i chooce malaysians food..banana pie.
First jalan2, aku tman member aku rin beli contact lens..Nak beli contact lens tapi terbeli.sunglass..GuEss beb...cantik style gilee..i like...harga dari 460 turun 300...waaaa mahal takpe..janji style rin....:P

Then, jalan jalan lagi...Dengan langkah yang maju tapak ke hadapan....(bila anda shopping, anda tak kan undur tapak kebelakang..kecuali anda nak balik umah setelah at least 6 hours kat shopping complex...tak pecaya tanyalah makwe anda ).....oh my god!!GUESS....
Beli jam GUESS dapat Beg Guess...bEG DIA limited edition lak tuh...hanya ada 2000 je kat dunia ni.
Kiranya bila aku pakai handbag tu, sure orang terpesona....Price RM599..Kalau guna kredit kad, boleh bayar dua kali ni...Wah...memang aku tak sedar diri sebentar...Haruskah aku membelinya....?OH Tidakkkkkk....Setelah half an hour kat kedai tu, aku dengan rela hati berundur diri dengan alasan...aku nak fikir dulu...

Then, perjalanan harus diteruskan..Di persinggahan jalan..

"Oh...cantiknya red dress tu..ala ala kimono tuuu.. I likeeeeeee...

haruskah aku membelinya..ok let me see the price...ermm compared dgn price kat semenanjung tak de beza sangat..so, aku patut beli..MEsti beliiiiiiii...

pRice rm49..yess aku mesti beli..if only harganya rm 45..Pujuk punya pujuk that adik,ok.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails