Wednesday, September 10, 2008

raya keempat

"introducing hanis zahirah on 4th hari raya..Adiknya, hanis zahrah dah tidur keletihan beraya (walaupun hanya satu rumah je..ihik ihik..)"

Recently, anak- anak saya memang akan tidur pukul 9malam. Saya ada terbaca, kita kena set masa tidur anak kita secara seragam. So, dia tak la meragam.Saya cuba untuk seragamkan masa tidur ira dan ara secara konsisten. Alhamdulillah, so far mereka akan tidur aroun 9 pm. Tapi, tak tahu la kenapa kakaknya, ira tak nak pula tidur hari ni. Petang pun ira tidur kejap aje. Pukul 9 tak mahu tidur, pukul 10 tak mahu tidur, pukul 11 pun tak mahu..

Hai..tu kopiah atuk saya..Eh saya bukan boy tau

Tengok ni saya pakai tudung..Selamat hari raya..tak boleh makan rendang so kita hisap jari..ihik ihik

Pukul 12 baru la ira tidur....

[nota +an: lucu la bila anak dah mula membesar ni...:) ]

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails