Friday, June 08, 2007

*kiTA mESTI eNjOy..*



Mengapa aku dah jarang menulis di blog aku nie..Jawpannya senang aje..sebab aku buzy hehe hee..

Banyak perkara penting dan mustahak yang perlu disetelkan bulan ni.Sambutan Hari Guru, Malam Pra Graduan, Hari Sukan. .semuanya sangat meletihkan apabila ditambah lagi dengan assignment..Tapi, bila aku pikir balik, seronok jugak jadi orang busy nie..Sebabnya, aku tak payah nak pikir tentang perkara yang meremehkan kepala otak aku nie.

Contohnya,
Betulke Aziz M.OsMAN bercerai?
Paris masuk penjara ke?
Bila agaknye aku nak kahwin?
Betul ke Siti dah pregnant?
dan bla..blaa..lagi

Dan akibatnya, sejak menjadi orang yang busy ..otak aku menjadi lebih kreatif, kritis dan inovatif...Ha..Ha.. Ha..

Bila menjadi orang yg busy, aku belajar macam mana manage time utk selesaikan semua perkara. Tapi, terus terang aku katakan bahawa aku tak pandai sangat nak manage masa.Cuma aku rasakan yang semua kerja-kerja yang aku buat ini sangat menyeroknokkkan. Jadi, bila aku rasa seronok, aku tak rasa semua ini membebankan..

Kesimpulannya, apa jugak yang kita buat...

KITA MESTI eNJOY!!! :) (bETul kAta PutERI nORA :P)

Good : Saya Enjoy
Good lagi : Saya happy happy ajeee

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails