Monday, May 28, 2007

*susahnya jadi ketua*

Jadi, anda mahu menjadi ketua yang bagaimana?
Ketua yang bengis, penyayang, kejam, pengasih..
Jadi, anda mahu menjadi ketua yang seperti siapa?
Hitler, Anuar Ibrahim, Mahathir, Mahatma Gandhi.

Aku tahu bukan mudah nak jadi ketua. Walaupun, aku hanya sebagai penoloong, tempias susahnya aku rasa juga. Bukan senang nak memuaskan hati semua orang.Kalau ikutkan hati, aku mahu semua orang puas hati dengan setiap keputusan.Tapi, apakan daya..Dalam sesetengah hal, kita perlu menerima sesuatu perkara dengan rela/separa rela/tak rela langsung!

Sekarang, aku pegang jawatan sebagai naib pengerusi Hari Guru anjuran Fakuti Pendiidkan UKM. Bila mana ada yang bertelagah, aku yang mati tersepit di tengah=tengah.

PADA PENDAPAT KORANG, ADAKAH PATUT AKU LETAKKAN JAWATAN...tAPI aku seperti orang mengalah ajee kan..ermmm entahla..ssusahnya jadi ketua...:(

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails