Wednesday, May 09, 2007

HAPPY BECEDAY bLOG SAYEE")

SAPA NAK TAHU...DAH dekat SETahun saya memblogging kan diri saya.

Macam-macam yang dah saya tulis. Tentang diri, tentang pengalaman, tentang perasaan, tentnag kehidupan ..Asalnya, saya hanya tulis di blog friendster. Lama-lama, saya pun create blog sendiri.

Selalu kawan-kawan tanya "mengapa mesti saya memblogging kan diri saya"

Saya seorang yang suka menulis dan membaca. Dulu, saya suka menulis di journal saya yang saya panggil Cinderella and Pooh..Sekarang cinta saya dah beralih arah. Beralih ke blog saya. Saya puas bila saya memblogging.Sya rasa puas bila saya menulis di blog saya.Dan kepuasan itu bertambah bila saya tahu ada yang membaca apa yang saya tulis. :)



Lagi satu saya dapat ramai kawan.Walaupun cuma kawan di alam maya, tapi saya cukup seronok. Seronok baca cerita yang mereka tulis kat blog mereka. Saya pun tak sure, sampai bila nak stop blogging.

Good : Susah mahu berhenti memblogging

Bad : Tunggulah, mungkin bila saya dah kawin nanti saya akan stop blogging kot ,ahahahaha..:))

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails