Sunday, April 15, 2007

*saya dan camping*


Hari ni nak cerita tentang betapa excitednya nak p camping.Dah lama tak camping.Last camping, tiga tahun lepas masa masuk PalapesLaut kat UTM.
Aku dah dipilih menjadi AJK perlaksana.(Tgk Tag aku tuh).Dan...pengacara malam kebudayaan yang bertemakan Hawai..Tadi, puasla aku pergi mencari baju.Gelang tu dibeli atas request seorang member.Jadi pengacara kan, kenala jaga style(nanti aku nak suh Astro amik aku ganti AZnil...hahahhaha).

Macam-macam persiapan kena buat utnuk camping kali ni.Dan, time time masa ni jugaklah kasut sukan aku rosak.Jadi, belilah aku kasut sukan yang baru..

Nasib baik beg yang lama masih elok lagi.Ada banyak lagi barang, kasut abseiling, baju ujan, camera, plastik, pinggan,mangkuk........ermm so je la pack...
Aktiviti yang paling aku takut:Abseiling ngan waterconfident.Aku takut abseiling sebab aku tak penah buat, dan waterconfident..sebab aku fobia sebab penah lemas...Ermm tak nak buat pun kena buat juga...
Lagi satu aktiviti mencabar, nite camping..Tidor dalam hutan..Arghhhhh takutttt
Selamat berCAMPING utk diri sendiri...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails