Sunday, April 15, 2007

* MAGGI...yang cepat dan sedap dan mudah!*


Rata-rata antara kita mesti pernah makan maggi kan.Aku pernah jadi HANTU MAGGI.Tapi, setelah aku mendapat penyakit, aku kurangkan makan maggi.Maggi dan student adalah satu gandingan yang aamat ngam.Apatah lagi sebelum pinjaman/biasisiwa masuk..Maggilah makanan yang paling mengenyangkan bagi students.
Macam-macam teori yang aku dengan tentang keburukan maggi nie.Ada yang kata maggi ni boleh buat kita bodoh.Pernah seorang kawan aku kata:
"Alaa tu haa budak-budak overseas tu duk asik makan maggi ajeee.Pandai gak diorang."
Ada juga yang membuat analisa kesihatan lagi
"Ko tahu tak, kalu ko makan maggi tiga hari berturut-turut, usus ko akan kotor...Akan ada satu bakteria yang memusnahkan perut ko"
Ada lagi yang menambah
"Maggi ni haram.Bila benda yang memudaratkan kesihatan ni akan jatuh haram tau.Macam rokok jugak..."
Ada lagi yang tambahan.
"Tahu tak kat maggi tu ada lemak babi.Aku baca kat intenet hari tu...

Finally, aku buat conclusion..MAKAN NASI LAGI BAIK PADA MAKAN MAGGI!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails