Wednesday, April 25, 2007

*Kisah rentung 1*

Sejak balik dari camping, ada suatu perubahan yang drastik melanda diriaku..iaitu..MUKAKU SUDAH RENTUNG.hA HA HA..bIASalah kan.Nama pun camping.Hari hari kena jemur..Jadi, saya mulakan kisah rentung saya yang pertama...
Aku bertolak dari ukm pada malam Selasa, 17.04.07.Jadi, malam tu tidur la dalam bas.Pagi rabu baru la kami sampai ke jeti lumut.Pukul 8 pagi, ambil bot ke Pangkor.Dah lama jugak tak naik bot.Seronok tengok kampung nelayan kat sana.Dalam bot kami nyanyi lagu "kami guru malaysia" sajee sajee nak menghiburkan hati...


Kampung nelayan


Dengan Dr Arbaat dan Dr Ramlee

Ha ha tiba tiba ada satu gambar candid la.Ape la kawan aku tengah buat ni.Cari uban agaknye :)

Dalam banyak-banyak aktiviti kat Rimba Camp, ada tiga aktiviti yang aku rasa agak mencabar. First, abseiling, then explorasi pulau dan last skali nite camp(burung hantu)

ABSEILING ..ni fist time aku wat abseiling.Aku pernah buat flying fox masa join PALAPES UTM dulu.Memang mencabar sebab tmpt tu agak curaam.KIra-kira 10 meter.Sayang tul aku tak dapat nak ambil gambar bukit tu nak tunjuk kat korang.Tunggu gambar fakulti nanti.Dekat tiga kali aku jatuh tersadung.Samapi sekarang kaki aku bengkak.Tapi, akupuas dapat buat.Selama ni aku sangka aku takkan buat langsung abseiling.Nanti bolehla aku cite kat anak murid kepuasan abseiling.Kepuasan abseiling adalah bila kita dapat atasi rasa takut kita..Rasa nak buat lagi lepas dah faham skill dia..:p
p/s::aku jatuh sampai terkoyak lengan baju aku..kesian...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails