Friday, April 06, 2007

*kerana KEBAYA NYONYA*



Sejak kebelakangan ini, aku selalu pergi aerobik.Memandang kan aku "sedar diri" hahah atau dalam erti kata lain "dah makin gumuk". Tapi, aerobik yang aku buat ni agak pelik sikit...
Sebabnye...dia pakai lagu dangduttttttttttt!!!
Senaman ini dipanggil "ponco - ponco"
Lama-lama aku addicted pulak.Opss..jangan ingat ni senaman goyang gerudi inul tau.Ni takda kena mengena ngan goyang gerudi, senggol senggolan ke atau goyang 360 darjah..Ha haa..
Yang bestnye, ponco-ponco ni tak lah heavy sangat.Tapi, peluh oooo.Dan, aku pun start join kelab aerobik klinik kesihatan plakk..
Wahhh betul-betul menjaga badan nieee...Harap-harap bulan 8 time adik aku kawin nanti aku leh pakai baju kebaya nyonya...Wauuuuuuu he he he



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails