Wednesday, March 21, 2007

*saya cabar awak !nurul izza*

Tiba-tiba je saya rasa macam saya nak cabar diri saya untuk menulis apa apa ajeeee(yang tak berfaedah leh tak? :p) dalam blog saya nie. Sebenarnye, saya rasa dah sampai masanya utk saya menulis hari-hari supaya blog saya tak sunyi..Tapi, saya selalu rasa takut kalau takde orang nak baca apa yang saya tulis dalam blog saya.Sebab saya masih tak pandai bercerita dalam bentuk tulisan.Camner pun saya tahu yang ada sorang pembaca yang sangat setia dengan blog saya ni..iaitu..diri saya sendiri...yeehaaaa'

Petikan ini dari blog amanz...

Sebenarnya, cabaran nie telah dikelolakan oleh Raja Blog dimana nada hanya perlu menulis diblog anda mengenai sebarang perkara (yang berfaedah) selama 40 hari tanpa henti termasuk Sabtu dan Ahad. Mungkin ramai yang akan tertanya, apa yang anda akan dapat daripadanya. Walaupun tiada ganjaran yang lumayan, anda dapat isikan blog anda dengan beberapa artikel-artikel terkini.
Selain itu, jika topik yang anda tulis ada kena mengena dengan apa yang dicari oleh orang ramai, anda akan dapat trafik yang tinggi. Sebagai contoh, artikel saya mengenai SPM baru-baru ini, mendapat pengunjung yang tinggi, dan kebanyakkannya adalah melalui search engine seperti


Senarai peserta setakat nie:

1. Ramzwatcher (mula 19.03.07)

2. Norakmal (mula 19.03.07)

3. Khairulazmi (mula 20.03.07)

4. Cikgu Nurul (mulai 21.3.07)--->ni sayeee :)

5. anda lah! (bila mau mula?)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails