Sunday, February 04, 2007

*bolehkah kamu tersenyum bersamaku kawan?*


Kawan..dah jumpe ke hati aku yang hilang tu?
Aku puas mencari..Merata aku mencari..Kepada Incik sekian sekian, "dah la hati aku kau bawak lari, pastu ko patah-patahkan, pastu kau gores gores macam kad gores dan menang.Tlong bagi balik hati aku sebab aku nak kasi kat orang lain nanti" (hate him but still miss him!am i stupid?*

Kawan..terima kasih kerana pinjamkan bahumu..
Bukan sahaja aku rasa mahu mengangis di bahumu..tapi mahu tidur nyenyak di bahumu..
Sudah lama tidurku tak nyenyak kawan..ZZZZzzzzzz Kreohh krehhh(maaf tidurku tidak berdengkur:p)

Kawan..aku semakin ok.Dah boleh keluar dari wad.Orang putih kata "what ever happend to u, LIfe must go on!"Orang melayu kata"hidup mesti diteruskan".Ornag sarawak kata"agi hidup agi ngelaban"

Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi pinjamkan bahumu...noushy.pakcik mz,yatt,kupu-kupu,sheda,saje-je(walaupun bahumupatah:p),muadzamshah,shayz,chii,cikguamien..... dan kepada mrbean..




Tenokk..aku dah leh tersenyum..Aku dah ok skgrgggggggg:) Bolehkah kawan tersenyum gembira bersamaku?
Jangan lupe saksikan pakcik bean aku di tb3 hari rabu..
pukul berapa?tgk dalam intisari rancangan :p
senyumla..senyumla..ahaii cek mek molek:P

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails