Saturday, January 20, 2007

*try jadi nujum pak belalang!ada potensi tak?*

BUdak spek nak cite pasal JUARALAGU ..
Esok ada Anugerah Juara Lagu. Tak pasti lagi nak tengok ke tak.Sejak rumah ada "sayang intenet" ni, dah jarang nengok tv.Aku tahu tv tu pun dah merajuk ngan aku..nasibla...
Jadi, aku rasa aku nak test ketereran (rosak bm!) aku untuk menjadi nujum pak belalang. Mula-mula untuk kategori :
KATEGORI: ETNIK KREATIF/Lokman Ghani/Siti Nordiana)
LAGU PILIHAN :Warkah Buat Laila
LAGU YG MENANG:Warkah Buat Laila
ALASAN: Sebab lagu ni penah menang anugerah antarabangsa..bukan aku yg ckp, tapi kat paper yg bagitahu.
Lepas tu kategori:
KATEGORI: BALADAZulkifli Mahat/Noor/ Nora)
LAGU PILIHAN : Terlalu Istimewa(sebab aku minat kak dibah noor)
LAGU YG MENANG:Secebis harapan
ALASAN:Sebab lagu ni sedap..
Last sekali:
KATEGORI: POP ROCK Alfian/Ad Samad/Elyana)
LAGU PILIHAN : Diari Seorang Lelaki (sebab aku suka lagu ni)
LAGU YG MENANG:Juwita Citra Terindah
ALASAN:Sebab lagu ni best.
JUARA LAGU: Warkah buat Laila
Kalau betul ramalan aku ni mengena, maknanya TB3 KENA AMEK AKU JADI JURI UTK TAHUN DEPAN..HAHAHAhahhahah ------->dari tiga, aku betul dua ajer.Jadi, aku tak leh la jadi juri..tak kena langsung!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails