Tuesday, January 23, 2007

*akusyg ARSENAL walaupun arsengal*

*BUDAK SPEK..cita pasal bola


Orang kata, bola sepak tu milik orang lelaki...Sape kata...sebab dah ada dah bola sepak tuk pompuan..

Orang kata, orang pompuan minat bola sepak sebab suka kat pemain bola yang hensem..Ehh salah tu, aku tak minat pun David beckham..aku minat ronaldinho..(pepaham sendri tau...huhuhu)

Aku rasa aku suka bola sepak sebab aku ada tiga orang adik lelaki..jadi, nak tak nak..aku memang part of them..so, kalu diorang tengok bola, aku tumpang sekaki.Walaupun aku tidak tahu pasal selok-belok permainan bola ni, tapi bila time jaringkan gol, aku akan bersorak bersama adik2 aku..GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!..dan ..aku dan adik-adik akan dimarahi oleh ibu aku yang tersayang......"Ya Allah, apa yang bising tengah malam nie"

Aku minat kat ARSENAL..ehh silap ARSENGAL..ha ha ha..Semua adik-adik aku pun tak suka MU.Adik aku yang ketiga minat Tottenhom(apa kejadah minat kelab ni).Adik yang bongsu minat arsenal..Jadi, aku tak leh la minat MU sebab nanti adik aku boikot aku plak. HAhahaha.

Walaupun aku tak tahu pun sape player2 ARSENAL ehh silap ARSENGAL,(yang aku tahu Tenry Henry --->tah betul ke idak ni ejaan aku..ngan manager dia arsene wanger..hu hu) tapi aku tetap miant ARSENGAL...

PERINGATAN : ARSENGAL PUN ARSENGAL LAA JANJI HATIKU BUKAN UNTUK mu





BUDAK SPEK...cita pasal bola kat M'sia


I-m proud to be Malaysian. So, kepaada orang-orang yang suka kutuk pasukan negara sendiri, g duduk negara lain. Tapi, tak leh salah kan diorang gak. Ornag yang bersukan ni, macam pergi berperang bawak negara sendiri.So, kalau kalah memang la malu.Cume, bila dah selalu sangat kalah, must be something wrong la. Hrap sangat malam ni Malaysia menang lawan Spore..

HUPDATE:::: aku sedih la malaysia kalah..tu pun di saat saat penalti.nape player yg sepak last tu cam lembik ajee...Hangin gak badan nie.Tapi, apa leh watkan. Bola tu bulat.Macam-macam leh jadi. Tapi, member aku kata , dia nampak banner tulis MALAYSIA PASTI KALAH. Aku tak pasti orang mana yang tulis.Tapi, aku rasa orang macam ni baik campak aje kat laut.Tak payah duduk mana-mana negarapun sebab tak ada RESPECT!!!!!.

PERINGATAN : Teringat piala team kedah..time radhi mat din..hidup kedah..!!

Ini semua adalah team-team bloggers yang minat ARSENAL.....!!!

  1. Budak spek (aku leee)




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails