Friday, September 01, 2006

*sape kata aku tak jeles*


BALADA BUDAK YANG DAH 4 BULAN GRAD

sape kata aku tak jeles..
bila melihat kawan-kawan ada keje tetap..
tapi aku..
masih keje part time..

sape kata aku tak jeles..
bila melihat kawan-kawan dah boleh tlg keluarga..
tapi aku..
masih minta duit mak lagi..

sape kata aku tak jeles..
bila melihat kawan-kawan sambung belajar
tapi aku..
masih macam ni..

sape kata aku tak jeles
bila melihat kawan-kawan selalu dapat apa mereka mahu
tapi aku..
selalu tak dapat apa yang aku mahu

sapa kata aku tak jeles
bila melihat kawan-kawan ada pakwe
tapi aku..
masih single lagi..

sapa kata aku tak jeles
bila melihat dia dengan orang lain
lalu membuatkan aku berfikir
"yang ko pergi percaya kat orang lelaki lagi buat aper!!"

tapi..tak mengapa
hari nie rezeki kawan-kawan..
sok lusa rezeki aku..
doakan aku ye kawan-kawan..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails