Friday, September 01, 2006

*ESOK...aku konvooooo!!*




After 5 years struggling at UTM, at last convo gak saya.Macam tak pecayee aje?Kenapa?Tak pecaya ke? hhehehe.Orang kata hari konvo adalah hari pling bermakna?Kiranya macam hadiah setelah habis belajar..

Konvo ini memberi makna buat saya untuk menyambung pelajaran di peringkat master.Tapi..sorry to said that i am not interested in physics.Kalau boleh(mesti boleh punya bah!!), saya nak ambil bahasa.Rasanya, saya more to it. tak mampu dan tak mahu lagi nak hafal2 rumus fizik .so,i stop here.Goodbye pizikkk!!

Saya hanya grad dgn ijazah sarjana kelas ke2 rendah .Saya tahu saya mampu buat lebih baik lagi.Cuma, rezeki tiada dan sikap saya sendiri yang perlu diubah.Yes,i will always try to improve myself.

InsyaALLAH, kesalahan saya ini akan saya tebus bila saya sambung belajar nanti.Sya akan berusaha untuk mendapatkan yang terbaik sedaya saya.Dan,konvo kali itu akan lebih bermakna dengan pencapaian saya dan mungkin ketika itu saya akan berkonvo disamping suami tersayang(chewahh.aku berangan tinggi ajee.huhuhu)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails