Saturday, January 28, 2012

welcome 2012








Welcome 2012...eHhhh dah nak habis bulan januari baru nak welcome 2012. Okla kan, never too late ait..
Banyak sebenanrnya resolusi nak dilaksanakan on 2012. :)
 
Melangkah ke tahun 2012, angka tiga ni dekat aje kat hati saya. Suspen pun ader sebab, tahun 2012 umur saya akan mencecah 30 an..iShh belek sikit,  ada kedut tak...??hi hi
 
Umur 30 an adalah penanda aras umur matang seseorang. Matang sebagai orang dewasa kan.Bukan lagi matang sebagai remaja atau orang muda.
 
Dalam usia yang nak mencapai 30 an ni,saya sudah berkahwin dan punya anak tiga..Memiliki kerjaya yang baik iaitu sebagai seorang guru walaupun masih belum bergaji tangga tiga :p
 
Suami sudah membelikan rumah yang comel. Walaupun rumah saya tidak bertingkat tiga namun ia sudah cukup selesa. Apa la lagi yang perlu saya rungutkan kerana hidup saya sudah sempurna berbanding orang lain. Ya ALLAH, AKU Bersyukur dengan pemberianmu yang tak terhitung nilainya. Semoga kau merahmati umur ku ini..
 
Tiga kaki comel yang perlu di jaga :)
last note: Menjaga nilai angka tiga :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails