Friday, April 29, 2011

Gila

Sudah lama aku tinggalkan blog aku ini. Terasa rindu.
Kadang-kadang tak sangka yang aku ni gila menulis. Bila dah "matang' ni, aku rasa macam tah pah ape je aku tulis...Tapi aku tetap rindu.. Inila blog aku time aku GILA dulu..

Sekarang, aku tidaklagi GILA blogging. Bila hidup kamu sudah dianjakkan ke satu fasa kedewasaan, fikiran kamu sudah lain. Jangan la risau, orang semua akan matang..Jadi , sekarang aku sedang mengalami fasa kematangan orang dewasa. Sebab tu bila aku baca balik tulisan aku dalam blog ni aku jadi macam malu pulak..He he he..

Sukarnya mengucapkan selamat tinggal pada blog kesayangku ini. Oh, mana mungkin aku ucapkan selamat tinggal pada blog aku ni. Aku akan terus menulis di sini. Mencertiakan kisah kisah parenting aku di sini..Sebenarnya, aku ada blog baru yang aku create. Tapi aku dah delete dah. Boring pulak rasanya. Biarla aku tulis je kat blog ini..


Jadi, welcome back nuuolcinderella.blogspot.com ( gelak pulak dengan url blog aku ni) ! :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails