Thursday, November 04, 2010

dari kerana mata..



"dari kerana mata yang mempunyai kuasa...oh aku tergoda aku tergoda terpersona"


Biasa dengar lagu ini kan. Siapa penyanyinye.?Entah saya pun tak pasti. Tapi saya tahu lagu ni. aNDA PERNAh tak jatuh cinta dengan seseorang hanya terpandang matanya? Apa orang putih kata " love at the first sight" ...Saya?Rasa macam tak pernah aje (ace ce cee ye ke?)


Apapun saya jatuh cinta dengan mata dua orang ni...Jeng jeng jeng..



hai umi..can you see my big eyes..

eh ara, ira punya eyes pun big jugak tau. Kan tok nek kan



Ira dan ara memang punya dua mata yang besar. I wonder kat mana dia dapat mata besar tu. Sebab mine and my husband tak punya mata besar. Maybe ikut atuk or neneknya..\
Ok ira. Umi tahu ira ada mata besar. Tapi jangan la beliakkan mata macam ni. Terkejut umi tau...

nota nunu : mata ku tak cantik sebab pakai spek huhuh

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails