Sunday, September 12, 2010

Bukan cerita raya

"Alhamdulillah.I can do it on my own.i was so amaze dengan diri sendiri ..Terima kasih ALLAH kerana memberikan ilham"(macam puji diri sendiri pulak)
Recently, saya suka make over my templates. Saya suka templates baru saya ini kerana i do it on my own.Pastu husband saya kata templates ni saya suit dengan saya. .Macam macam tutorial saya bukak baca. Dah terasa macam budak universiti pulak. Kalaulah masa saya kat universiti dulu ada subjek macam ni, mesti saya boleh score A. Ihik ihik ihik..
Nanti saya akan share dengan kawan-kawan blog tutorial yang saya surf.
[Nota +an::malam ini tak jadi pergi beraya sebab ira dan ara mengamuk pulak. Pukul 9 mereka tidur dengan lenanya sehinggakan ibunya dapat membuat layout ini..waaa syabas merebeti..ihik
ihik]

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails