Friday, June 18, 2010

tutt tutt dah on blogging balik

dah lama aku tak update blog.lepas je habis temph berpantang, aku dah went back to klang.hari ke 45 aku dah start keje.serius...memang perit..rasa cam regret amik cuti awal.tapi nak w at macam maner.badan aku dah tak larat dah..i gain 108.6kg m a sa mengandungkan ira and ara.

rumah aku baru aje pasang intenet.syok ooo leh la aku blogging.tapi tak leh la macam dulu.bila ada anak and husband, priority yg utama adalah utnuk mereka.so, blogging dah jatuh no dua.

everybody keep on asking me how i manage my ira and ara? how i deliver my twin secara normal? sakit tak..later la aku cite yee.nak titun dulu..

p/s : aku rasa macam aku nak tukar blog je.tapi aku sayanggggggggg sangatla kat blog aku ni

2 comments:

  1. yeah cikgu pinky! :D

    ReplyDelete
  2. lamanye tak update... nak tgk gamabar your twin babies yang comel tu =)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails