Thursday, March 26, 2009

seorang isteri di miri...:(

Setelah 5 hari bergelar seorang isteri.....



Ingin saya kongsi perasaan saya setelah bergelar seorang isteri kepada Incik Hanizan b.Ismail.Kahwinlah kerana kahwin itu sangat membahagiakan...ehehehe.Setiap saat bersama seorang suami adalah 'precious moment'..sukar untuk dilupakan..







Susahnya saya nak gambarkan dan ceritakan feeling ni.
Barulah saya faham kkenapa kawan saya selalu kata
'best tau kawinnn'..only now i know
Pada saat ini, saya dan suami terpaksa berjauhan.Seorang di klang, seorang di miri.Setelah 4 hari..saya teerpaksa tinggalkan suami saya kerana tugas sebagai seorang guru di Miri.Kalau dulu sedih tinggalkan keluarga.sekrang sedih lagi tinggalkan suami...uuuuhuhu rindu aaaa

8 comments:

  1. 1、We have excellent customer service team, which could solve online various problems about the Air Jordan and Nike Dunk we provide in 24 hours.
    2、We have perfect Logistics system, which guarantees all the ordered Nike Air Jordan shoes and Nike Dunk shoes are delivered to you in good shape as fast as possible.
    3、We have strong manufacture plant, which are able to provide various models, sizes & colors of Air Jordan shoes and Nike Dunk shoes ranging from 1 to 23 according to what you request.
    4、We have the first-rate after-sale service , in case that the Jordan Shoes and Nike Dunk shoes products that you receive come across some quality problems, then, please do not worry, we are abound to refund all the payment in one week. Also, the products can be changed in one me month.The main products we specialize in are showed as follows.

    Our Jordan Shoes:

    Air Jordan 1
    Air Jordan 2
    Air Jordan 3
    Air Jordan 4
    Air Jordan 5
    Air Jordan 6
    Air Jordan 7
    Air Jordan 8
    Air Jordan 9
    Air Jordan 10
    Air Jordan 11
    Air Jordan 12
    Air Jordan 13
    Air Jordan 14
    Air Jordan 15
    Air Jordan 16
    Air Jordan 17
    Air Jordan 18
    Air Jordan 19
    Air Jordan 20
    Air Jordan 21
    Air Jordan 22
    Air Jordan 23

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. kan dah kata kahwin tu best tau nuuol..semoga berbahgia hingga ke hujung nyawa!!

    ReplyDelete
  4. alahai kesiannya la hai.. takpe.. kerana tugas kan.. kena la berpisah utk sementara

    ReplyDelete
  5. ~ hye.. dah lama tak ke sini. btw, tahniah sebab dah bergelar puan.

    nih yg amy pun meroyan nak kawin jugak nih. hehehe... ~

    ReplyDelete
  6. salam persinggahan,
    Tahniah kerana selamat melangkah ke alam baru, alam penuh kemanisan (dan masam-manis)

    Jarak yang memisahkan jadikan pembakar rindu.

    ReplyDelete
  7. uikss.. tak jemput pun majlis walimaturus tu.. uhuk uhuk..

    apa2 pun selamat pengantin baru, semoga bahagia hingga ke syurga.. ya.. berkorban apa sahaja..

    ReplyDelete
  8. tima kasih sumeee. hehehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails