Friday, February 20, 2009

INI TAK BOLEH JADIKKK NI

Suatu hari seorang guru sedang sibuk menanda buku kelas 4mpv....Mukanya berkerut-kerut...Ada nota yang tak lengkap..Ini tak boleh jadik niii!!!

Tapi..

Tiba-tiba...


Aduuii ..Lain ku surah lain yang dibuat...Apa tafsirankorang pasal dialog ni?Seorang pakwe marah kat makwekan..Putus cinta kot...

12 comments:

  1. hehh
    macam2 peel student sis nunu ni

    ReplyDelete
  2. lynn::mmeng pun.naik penin paler

    ReplyDelete
  3. mcm dia lukis dragon ball jer.. he he..

    ni mesti cikgu dia ajar ni.. he he

    p/s: glory glory MU... cepatler gunners kejar... he he

    ReplyDelete
  4. waaaaaa cikgu tak ajar.tu pengaruh tb je tuhhh hahahahaha

    waaaaaaa arsengal tullllgerammm haha makin bertanduk nampaknya peminat MU

    ReplyDelete
  5. Adoi...gambar kisah cinta yang tidak kesampaian tuh!

    Salam ziarah yer...

    ReplyDelete
  6. hehhe hehe hehhe

    ReplyDelete
  7. ni ape kisah peribadi campur aduk dgn pelajaran neh..
    cikgu kne wat tutorial neh..

    ReplyDelete
  8. oh..oh.. blh gitu ke..

    ReplyDelete
  9. mungkin gaduh antara adik dengan kakak kot ;)

    ReplyDelete
  10. ~ tak kan lah dak laki tuh nak tumbuk kot. memang mcm2 ragam budak sekolah ni. ~

    ReplyDelete
  11. besa la tue..if tgh tanda2 buku ternmpk pulak surat cinta cam mne pulak

    ReplyDelete
  12. daddy cool:a aaa kesian kan hehe
    13may::hehe
    ida::huhu tu laa,kena la cikgu buat tutorial
    cutemiut::bulehh hehe
    hafiz;:ehehe betul2..mungkin juga
    amy:mcm2 ragam and beribu ragam
    framstone:huhuhu kena bc kuat-kuat kat perhimpuanan

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails