Thursday, September 27, 2007

*MSJBOX :)*

Wahhh..dah masuk 15 Ramadhan kan.Kena lipat gandakan amalan ni..Dah berapa hari tinggal puasa(Maaf, soalan ini hanya ditujukan buat kaum wanita ;) )....Jangan lupa ganti secepat mungkin.Petang tadi, saya baru selesai kelas fizik dengan student form 5.Hopefully, apa yang saya ajar mereka faham:D.Hari ini saya tak tahu nak cite pasal apa.Jap..nak pikir...Ideaa idea...ooooo dah dapat...

MSJBOX cAlendar....Mmmg mabeless laa!.Makin hari makin mengancam.Opss bukan aku.Tapi msjbox ni..Dari zaman free ke zaman berbayar (heheh saje je), macam2 improvement.I am totally impressed ngan keje Bos MSJBOX ni.Tambah lagi sangat berbangga sebab anak Malaysia..Untung Wife Bos MSJBOX (ehem ehem :) Hari ni aku dapat tahu ada MSJBOX calendar..OOO best ni..NI booleh diibaratkan seperti TO-do-List..(cikgu suke :)Paling best, kalau dah lepas tarikh tu, dia automatik potong sendiri...Bab bab automatik ni yang best ni.Al maklumla, zaman canggih manggih niii..:D.Jadi buat kawan-kawan semua, jomla kita guna MSJBOX calendar ni..(Cikgu promote ni :p)Sila la tgk MSJBOX calendar cikgu.(wAHH, rasa mcm artis nii..nak sign ke? huhuhuhu)

HUPDATE:::DARI BLOG SHAI......Saya baru baca latest entry daripada shai.Tiba-tiba saya rasa sebak dengan tulisan shai.Buat saya sedar yang saya patut menghargai ibu dan ayah saya yang masih ada.Saya juga dapat bayangkan bagaimana saya kehilangan mereka berdua.Ibarat, hilang tangan dan kaki pada badan saya.Tapi, berat mana pun saya rasa,berat lagi bahu orang yang merasainya untuk memikulnya.Semoga shai tabah dan sabar..Saya doakan rohnya dicucuri rahmat..Amin...
p/s::saya berazam nak bangun awal untuk siapkan sahur pagi ni, walaupun saya tak poser..Opss...Kantoiii!! HUhuhuhuh :p


(mak saya dan abah saya...nanti nak kawin nak pakai gaun gak boleh ha ha ha )

HUPDATE :::DARI BLOG UMIE...Saya baru lepas baca entry dari umie..Aduhh..adik, ku tahu rasanya hati mu..Kalau boleh, mahu disiat siat orang itu..Saya pun pernah alami apa yang umi rasa..Sampai tahap ini, saya sudah jemu nak berkasih sayang dengan jenis buaya..wahhh sesuke hatii saya ajee.Sabar ye dik.Dia bukan untuk mu.Dirimu juga bukan utknya.Berdoalah agar berjumpa dengan lelaki yang baik...Kata teman mualaf saya, cara untuk mendapat jodoh yang baik adalah beubah menjadi orang yang baik..Itu pun boleh dikira usaha untuk mendapat jodoh.

P/s:saya sekarang sedang beusaha menjadi orang yang baik utk mendapat jodoh yang baik..AMinnn..:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails