Friday, August 17, 2007

Jadi, apa kejadahnye nieeee????

Salah satu sebab dah lama aku tak memblogging : MODEM WOSAK..

Al - kisahnyea, sebagai customer aku pun call lah talian 1 800 tuh untuk beritahu pasal modem aku yg rosak (tak sampai setahun modem dah rosak..apakejadahnye)...BLaaa bla..blaa. dia suh aku pergi ke TMnet yang terdekat dan bawak modem untuk ditukarkan..

Esoknya, aku pun pergila ke TMnet kat ngan area rumah aku yg fames ngan sate tuh. Jadi, aku bagitahu la kat pekerja kat sana.. Dan....inilah jawapannya:

"KAmi minta maaf.Kami tak da stok modem yang baru. Awak call balik customer service, awak bagitahu mereka yang di sini tiada stok MOdem baru"

Berkali -kali aku suruh dia ulang.Biar betul? Takkan aku sebagai customer yang kena call bagitahu kat situ takde stok modem. Bukan tu keje diorang ke..Apa kejadahnye nieeee????

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails