Monday, June 11, 2007

bila aku sedang mental ha ha ha


Entahla kenapa..tiba-tiba hari ni, aku jadi tersangat mental...

Aku tak boleh dengar lagu ni, nanti aku teringat kat dia...
Aku tak boleh gi kat sini, nanti aku teringat kat dia...
Alaaa ape la yang ko ingat kat dia lagi..
Ko kan dah delete orang tu dalam pala otak ko...
Memang dah delete..tapi kadang-kadnag virusnye datang lagi...
Aku sungguh KICIWA..
Arghhh, ape ni nurul izza
Ko kan strong women..ko kan berhati waja..ko kan kuat macam POwer Rangers...
Biasalah, sekuat mana pun, aku tetap insan yang lemah yang jiwanya kadang kala agak sentimental...Auwwww..
SUDAH..ENOUGH...Banyak lagi benda faedah nak aku buat..
OOoooo assignment tak siap lagi, proposal action research tak siaplagi...
Nak review buku action research tak buat lagi..
Jadi..fikirlah benda-benda yang berfaedah ini...Baru lah produktiv :)
Good : Aku terima segala kenangan pahit macam hempedu ini dengan redha
Good lagi : Ada orang yang lebih baik daripada dia
Goodlagi dan lapan lagi : Orang itu menyayangi dan menerima aku seadanya
Good lagi : Dan orang itu bukan KAKI PENIPU
Good lagi dan lagi : PAPAY KAKI PENIPU...Hhahahaa

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails