Wednesday, April 11, 2007

*bila bulan datang lalu mengambang:p*

Sejak minggu ni, macam-macam komen dan kritikan yang aku terima daripada rakan-rakan sekuliah aku..Aku terima sahaja dengan hati yang terbuka:)

"Izza tak cukup tidur ke.Akak tenngok izza macam penat aje"kata kak sali
"Asal hang asyik minum teh ais ajeee ...?nanti asma kang"kata kawan aku yang lain
"Pucat je aku tengokmuke ko nie.Kot ye pun exam takkan macam ni kot?" lagi kritikan dari sahabat yang lain
"Ni exam exam pun takkan diet kot.Makan ah nasi.Kang mana ada tenaga"dari ibuku pula.Juga tak mahu terlepas menjadi pengkritik
"WAhhh ni mesti stay up ni.Mata pun dah naik lebam.Mesti boleh jawab ni exam"pujian bercampur kritikan dari kawan aku...

Sebenarnye...ini semua akan bisa terjadi..bila bulan datang mengambang...wakakakaakka(kalu korang tak paham..sudah maleh nak terangkan :p)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails